Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
May 26, 2012, 10:25:52 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Interested in joining the WebsiteBaker team?
For more Information read here or on our new website.
155556 Posts in 21715 Topics by 7737 Members
Latest Member: gx-world
* Home Help Search Login Register
Pages: [1]   Go Down
Print
Author Topic: Wie wil er voor mij een html template omzetten naar een WB template?  (Read 191 times)
Sandrohit

« on: January 08, 2012, 08:05:15 PM »

Ik heb een cursus gevolgd voor het maken van websites in Joomla maar werken in Joomla valt me nog erg tegen,nu wil ik graag een site maken in WB maar het omzetten naar een WB template wil me nog niet lukken,vandaar de vraag wie wil er voor mij een simpele HTML website omzetten naar WB template natuurlijk staat hier een vergoeding tegenover.

Ruud
WebsiteBaker Org e.V.

« Reply #1 on: January 08, 2012, 11:13:00 PM »

Begrijpelijk dat Joomla wat tegenvalt. Je zal daarover in dit forum weinig tegenspraak hoeven te verwachten.

De manier waarop de meeste WB gebruikers het hebben geleerd is door middel van de help pagina's en het kijken naar de standaard meegeleverde templates. Vervolgens alles uitproberen en veel fouten maken.

De manier waarop een community forum normaal gesproken werkt is om eerst iets zelf te maken en vervolgens voor de dingetjes waar je niet uitkomt hulp of tips te vragen.
Verwacht daarbij wel snel de vraag: "Kunnen we ergens meekijken?"

Als je echt hulp tegen betaling nodig hebt is er een speciaal subforum voor commerciele verzoeken.

Professional WebsiteBaker Solutions
Pages: [1]   Go Up
Print
Jump to: