Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
May 26, 2012, 09:58:44 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Interested in joining the WebsiteBaker team?
For more Information read here or on our new website.
155554 Posts in 21715 Topics by 7737 Members
Latest Member: gx-world
* Home Help Search Login Register
Pages: [1]   Go Down
Print
Author Topic: Probleem installeren droplet: Veiligheidsrisico! Toegang geweigerd!'  (Read 403 times)
Meint

« on: December 19, 2011, 07:26:59 PM »

Ik probeer net een droplet te installleren maar krijg een melding: "Veiligheidsrisico! Toegang geweigerd!'

Wat heb ik gedaan:

Eerst heb ik de droplet module 1.7 voor WB 2.8.2 geïnstalleerd. Die heb ik gedownload heb via http://www.websitebakers.com/pages/droplets/module-wb-2.8.2.php. Dat ging in eerste instantie niet goed maar na de optie "overschrijven nieuwere bestanden" ging het goed.

Als ik vervolgens op toevoegen droplet druk of een bestaande open en op opslaan druk krijg ik de melding: "Veiligheidsrisico! Toegang geweigerd!'

Wie weet wat hier fout gaat?
« Last Edit: December 19, 2011, 10:22:53 PM by Meint » Logged
Meint

« Reply #1 on: December 19, 2011, 10:20:29 PM »

Ik heb inmiddels alle droplets gedeinstalleerd en vervolgens de oude uit de installatiebestande n van WB2.8.2 weer geinstalleerd. Nu verschijnt de melding niet meer maar helaas krijg ik EmbedPDF nu ook niet aan de praat. Ik krijg nu de melding dat de plugin ontbreekt.

Wie weet ik dit toch aan de gang krijg zonder die melding over Veiligheidrisico's?
« Last Edit: December 19, 2011, 10:22:32 PM by Meint » Logged
Meint

« Reply #2 on: December 20, 2011, 02:41:04 PM »

Blijkbaar niet veel mensen die hier een reactie op hebben. Wink

Ik heb ondertussen weer iets anders geprobeerd. Ik heb in de orginele installatiebestande n de bestanden voor de droplet module vervangen door die van V1.7. Installatie gaat goed maar weer hetzelfde probleem namelijk dat ik na het willen opslaan van een nieuwe droplet de melding over het veiligheidsrisico krijg. Het lijkt er dus op dat V1.7 gewoon niet goed is. Helaas kreeg ik met oudere versies van de Droplet module na activering van de EmbedPDF de melding dat de plugin niet geladen was.

Ik hoop dat iemand weet hoe dit op te lossen is.
Ruud
WebsiteBaker Org e.V.

« Reply #3 on: December 20, 2011, 03:26:22 PM »

Wat de droplet doet is tegen je browser vertellen dat hij een pdf moet laten zien op een <embed></embed> manier.
Er wordt door de website en/of droplet dan ook geen plugin gebruikt.

De melding is browser gerelateerd. Die moet geschikt zijn om embedded pdf's te tonen.
Als je een link hebt kunnen we eventueel eens met wat verschillende browsers kijken of het werkt.

Professional WebsiteBaker Solutions
Meint

« Reply #4 on: December 20, 2011, 03:32:41 PM »

Hoi Ruud,

Bedankt voor je reactie. Zover kom ik helaas nog niet omdat het bij de installatie van Droplets V1.7 fout gaat. Vervolgens heb ik in WB 2.8.2 geprobeerd om met een oudere versie van Droplets moudle de EmbedPDF droplet te activeren. Of werkt EmbedPDF in WB 2.8.2. ook met oudere versies van de Droplets module?
Ruud
WebsiteBaker Org e.V.

« Reply #5 on: December 20, 2011, 03:41:31 PM »

Die verschillende versies betreft alleen de editor.
Ik zou je aanraden de officiele - door WB geleverde - versie aan te houden. De werking van de gemaakte droplets zou gelijk moeten zijn.

Nogmaals, het enige wat de droplet doet is een stukje html om de pdf bestandsnaam heen plakken. De droplet-editor tool versie die je gebruikt heeft daar geen invloed op.

Professional WebsiteBaker Solutions
Meint

« Reply #6 on: December 20, 2011, 04:13:05 PM »

Hoi Ruud,

Ik ben er nu inderdaad achter dat de melding Plugin ontbreekt betrekking heeft op de plugin van de browser. wink Ik heb met Firefox 8.0.1 en Safari 5.1.1 gekeken of de droplet werkt. Firefox geeft aan dat er geen plugin voor beschikbaar is. Bij Safari krijg ik ook het bericht dat er geen plugin actief is. Die melding heb ik bij Safari nog niet eerder gehad en kom er ook niet achter hoe ik de plugin dan moet regelen. Dus ik heb besloten om EmbedPDF maar te laten voor wat het is en gewoon een nieuw venster te laten openen met de PDF.

Bedankt voor je tijd.

Groet, Meint
« Last Edit: December 20, 2011, 05:37:07 PM by Meint » Logged
Pages: [1]   Go Up
Print
Jump to: